söndag 17 april 2011

Välkommen bebis!!!

Klockan 4:42 föddes en vacker liten pojke. Han skrek o var pigg o mådde prima när han kom ut. Nu är han iväg med barnläkarna o behövde syrgas men vi vet inte mer än så. Daniel o Madde hann inte hit. Allt gick i raketfart... 1745 g vägde han så han var inte så yttepytte!


Återkommer när jag vet lite mer! Jag mår toppen iaf o det känns knappt att jag precis fött barn. Bara orolig för bebis såklart.






uppdatering: Bebis mår inte bra tyvärr. Ska intuberas nu o det verkar som att hans lungor är för små o de får inte upp syrehalten i blodet. Vi hoppas på ett mirakel.

8 kommentarer:

  1. GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!
    önskar Vi i Saleby
    "kramar om"

    SvaraRadera
  2. Vi håller tummarna stenhårt, Malin!

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Håller nu alla tummar vi har för att det ska vända och att han snart mår bättre!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Älskade Malin, vi håller alla tummar som går här nu. Måtte lilleman pigga på sej snart!! Varmaste och goaste grattiskramarna till dej och liten, ni har slitit så hårt <3

    SvaraRadera
  5. Grattis! Håller alla tummarna för er. Önskar så innerligt att allt kommer att gå bra, som du/ni har kämpat! Kramar Fredrika

    SvaraRadera
  6. Jag önskar med hela mitt hjärta att allting ordnar sig till det bästa. Du är värd allt!

    Hur som helst, kommer det att bli bra! Förr eller senare. Nu skall jag hålla tummarna så de vitnar.

    Grattis till er fina lilla pojke! Kram på dig

    SvaraRadera
  7. GRATTIS hjärtat mitt!! Jag sitter med sprutande tårar och klappande hjärta och håller alla mina fingrar och tår så hårt att de blir blå...HOPPAS att han orkar kämpa ännu mer nu den lille gossen...

    SvaraRadera
  8. Grattis grattis. Jag tyckte jag precis läste din blogg för att se om nåt hänt, så blev så paff när jag såg att ni hade fått träffat er prins redan. Jag kan inte förstå vad ni går igenom, får rysningar bara jag läste lite här. Men ni har mina lyckoönskningar och han måste ju änna vara en kämpe, eftersom han stannade så länge kvar inne i magen efter vattnet gick..

    SvaraRadera