lördag 12 mars 2011

Usch så jobbigt...

Timmie blev ledsen igår när de kom hem. Här var han mest sur när de skulle åka o jag tänkte för mig själv att det var för att slippa bli lesen. En form av försvar liksom. O så var det. Han sa t Dajjen att han inte vill åka till mig bara för att han blir så ledsen när han kommer hem o jag är kvar här... Precis så som jag också känner på sätt o vis. Jag vill såklart träffa dom men det blir dubbelt så jobbigt när de åker igen. I em när daniel skulle åka hit blev Timmie ledsen igen. Barnen älskar att vara med farmor o farfar men nu blir det inte riktigt samma sak... Han har varit på barnkalas idag o de har köpt lördagsgodis o så har han innebandy imorgon så förhoppningsvis känns allt lite bättre snart igen. Men fy! Jag vill inte att de ska må dåligt o vara ledsna!!! Kan inte tiden bara gå lite fortare o vi snart får komma hem m frisk liten bebis?!?

Gråt gråt gråt. Igen.

Imorgon v 25+5!!! Vi närmar oss v 26+0 m stormsteg o ska vi se till senaste ultra har vi passerat det redan m några dagar:) Fortf inga värkar men kanske liiiite molvärk emellanåt som jag inte känt tidigare. Hoppas det bara beror på hur bebis ligger o inget annat.

Melodifestivalen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar