tisdag 26 april 2011

Ett kärt återseende!

Sprang precis på Annika o Micke som legat inne samtidigt som mig både i göteborg o här i trollhättan. SÅ roligt att se dom! De har kämpat på ungefär lika länge som jag men stackars Annika har inte fått vara uppe alls i stort sett. Usch så jobbigt för dom - men så bra kämpat! Två små pojkar föddes igår o de verkar må prima. Blir så glad av att höra att det gått så bra för dom:-)


Våran Sander kämpar på han också. Har legat på endast 21 % syrgas i stort sett hela natten!!! O nu på morgonen var jag med o tvättade honom i ansiktet o då tog sköterskan loss cpapen helt o la bara en liten tratt bredvid m syrgas o han syresatte sig jättebra! Fantastiskt!


Snart kommer Daniel o jag ska vara med när de rondar o se vad planen är för dagen. En sak är säker iaf. Han ska få komma upp o ligga hos mig:-)

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att han klarade sig en liten stund utan CPAP:en till och med. :) Det går verkligen framåt för er lille kämpe! Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj! Vilken stark lite kille du fått!
    Blir verkligen glad när jag läser hur bra det går!
    Så glad för din skull!
    Kram kram
    Malin GP

    SvaraRadera
  3. Hej Malin, vi har tillbringat påsken med svärsonen i Storebro, all världens väg från din blogg och det var med viss bävan vi loggade in när vi kom tillbaks idag. Hur glada som helst när vi fann att läget är under kontroll, vi har tänkt på er mest varje dag.
    Fortsätt på den inslagna vägen, mot alla odds så ser det ju jättebra ut.
    Kramar från Stig och Agneta

    SvaraRadera