fredag 29 april 2011

Ni anar inte...

HERREGUD!!!!!

JAG HAR VÄRLDENS MEST UNDERBARA FAMILJ, SLÄKT O VÄNNER!!!!!


När jag kom hem möttes jag av massa fina blommor på verandan som var rengjord, staket som var tvättat, nyputsade fönster, ett städat hus o vet ni vad mer??? En nymålad altan med nya fina möbler o jättemysigt inrett!!! Vågar inte skriva vilka som varit med o hjälpt till ifall jag glömmer någon men som sagt. Jag har världens mest underbara familj, släkt o vänner. Tusen, tusen tack. Ni anar inte hur glad jag blev. Ställde mig o fulgrät mot Daniels axel så fort jag kom upp på altanen o fick se allt fint:-)


Åh så glad jag är för all hjälp vi fått!!!


På den nymålade fina altanen låg även små paket o massa annat gott från fina Jennie som hon varit här med idag. Tack fina du! Gulligt av dig att tänka på oss!


Har lagt Caspian o Linn o målat lite med Timmie men vi ska greja lite till jag o han så jag hinner inte sitta här nu. Berättar mer imorgon. Sander har inte gjort så mkt väsen av sig sa sköterskan när jag ringde förut o det känns skönt att veta:-)


Än en gång. Tusen tusen tack. Ni är alla värda er vikt i guld!

1 kommentar:

  1. Ååååh... va bra!!!!
    SKÖNT!!!
    Va hade man gjort utan familjen :-))))
    Kram!

    SvaraRadera