torsdag 28 april 2011

Imorgon ska jag åka hem!

FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ NIO VECKOR O TVÅ DAGAR!!!!! Helt galet!


Sköterskorna tvingar iväg mig o när jag sa att jag skulle vara tillbaka på lördag fm gick dom på som attan o sa att jag minsann inte fick vara här förrän sent på lör em/kväll. Får se hur det blir med den saken men det ska bli underbart att få komma hem till mina tre små mirakel o Daniel o gosa med dom! Har bestämt att det får bli pizza så vi kan lägga tiden på att vara tillsammans istället för att stå m massa mat. Åh vad jag längtar! Samtidigt som det gör ont i hjärat att lämna lilla Sander här såklart. Men det är som de säger. Jag måste passa på nu medan jag kan. När/om han lär sig amma kan jag inte längre lämna honom o då blir jag fast här ett tag till. Ska bli spännande att se när han är redo att ligga vid bröstet. Dröjer ett tag till. De brukar inte kunna det förrän runt v 34 typ då de inte har koordination att suga o svälja samtidigt. Han har ju dessutom varit så sjuk o kanske ligger lite efter o inte riktigt orkar, Återstår att se! Idag är han 32 v och 2 dagar:-) Vi kommer få korrigera hans ålder ett tag då han är 9 v för tidig o han kommer vara liten en tid framöver innan han kommit ikapp. Men vad gör väl det så länge han mår bra?!?


Nu ska jag gå en promenad. Igen. Skönt att komma ut lite!

1 kommentar:

  1. Passa på att njut av ett riktigt "Fredagsmys" hemma i morgon, du! Det var ju ett tag sen...och du har ju pålitliga "barnvakter" till lilla Sander under tiden! ;-)
    Kramar från oss

    SvaraRadera