onsdag 15 juni 2011

Hektisk dag!

Idag har det verkligen gått i ett!!!

Ultra på höfterna på S var bra o när vi var klara där var det matdags för S o han ville inte vänta så han fick äta på vägen tillbaka t avd. Hängde vid bröstet o käkade i farten. Det funkade det med trots att han är så liten:-)

När vi varit där sprang jag t obstetriska mott men där var det fullt upp o jag fick vänta 45 min innan jag fick komma in. O det besöket kunde väl lika gärna kvittat. Fick träffa en läkare istället för en bm o han var trevlig o vi skojade o pratade o jag fick gjort det jag ville men det blev ju inte som det ska vara m efterkontroll på mvc... AJa. Det är inte hela världen. Inget har ju varit som det brukar den här grav o tiden efter så varför ändra på det nu liksom;-)

Väl tillbaka därifrån slängde jag i mig lite mat o sedan fick jag besök! Av U o hennes lilla M. SÅÅÅ härligt att träffa dom o jag kände mig så glad när jag gick därifrån. De har varit igenom i stort sett samma som oss, men många gånger värre så hon vet vad det vill säga. Vi pratade o pratade o det kändes som att jag inte kunde sluta. Hade kunnat sitta där hur länge som helst. Hoppas verkligen att vi får till ett besök snart igen! Fantastiskt att se att M var så pigg o alert. Ett riktigt charmtroll:-)

Jag får ta m mig Sander lite var jag vill nu o det känns så härligt att kunna bära honom utan en endaste sladd igen. Hoppas att det håller i sig. Nu är det 2 dygn utan syrgas!!!

Ska äta lite nu o ev ta m mig sander ut o gå en promenad. Får se vad vi hinner o orkar. Är så himla ledsen för att jag missar skolavslutningen för t... Skulle gärna vara med, o det skulle säkert gå att lösa men jag tror inte jag fixar det. Blir nog för jobbigt att träffa så mkt folk på en gång e allt som hänt. Känner mig inte riktigt redo. Tyvärr. Men D ska dit iaf o det känns skönt tycker jag!

Trevlig kväll!

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Malin...
    Så underbart det var att äntligen få träffa dig & lille söta Sander...Hela vägen hem så kändes det som jag hade ett lyckorus i kroppen..Det var så givande allt vi pratade om, hade oxå kunnat sitta & prata ännu mera..Melvin tröttnade tyvärr på att leka i slussen, eft tre timmar..Duktigt av honom att orka så länge för vår skull..
    Så söt Sander är, men så liten...men stor som du sa ändå mot i början...tänk va fort man glömmer...
    Ser framemot att träffa dig igen i sommar..hör av dig när du landat hemma & känner dig redo..så kommer vi på stört...
    Njut av din lille son, så hörs vi igen..
    Kram U...

    ps. DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA I HELA VÄRLDEN TILL DINA BARN.....<3

    SvaraRadera