söndag 12 juni 2011

Stolta storasyskon!

Vet inte vad som hände med färgen på den här bilden men se så fina de är! Storebror och minsta Lillebror...
...o Storasyster o minsta Lillebror!

Har haft en mysig dag tillsammans o idag grät jag när de hade åkt. Hoppas att vi snart får komma hem o jag slipper skiljas ifrån mina barn när de skriker o inte vill åka nån mer gång. Lilla Linn var det som var ledsen idag... Eller ja... Det var de väl allihop men det var hon som grät. Usch så jobbigt det här är. Vissa dagar värre än andra. Men lite sömn gör nog susen!
Var nere vid slussarna o såg när de släppte igenom båtar o åt glass o innan det var vi o köpte bilstol o åt på Max som är Timmies favorit. Kände mig så himla glad när vi satt i bilen. Nästan så jag fällde en liten lyckotår. Första gången på länge som jag kände mig sådär lycklig på riktigt. O att det inte var ngt speciellt som gjorde mig så glad gör mig ännu gladare:-) Det var ju bara för att jag fick vara tillsammans med daniel o barnen. SOM jag njuter av det!!!

Sander mår fint o har blivit matad m flaska för första gången idag o det gick super! 80 ml käkade han. Syrgasen har varit ganska mkt runt 25 % vilket är lite lägre än igår o inatt då han legat runt 30%. Hoppas att han inte vaknar varannan timma inatt utan att jag åtminstone kan få 2 timmars sammanhängande sömn:-)

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga kort Malin! De ser verkligen stolta ut:) Fy va jobbigt när de är ledsna när de ska åka. Snacka om att du måste känna dig maktlös. Tur att det inte är länge kvar nu förrän ni är helt samlade igen i ert hus. Ska ta hand om henne extra mycket i morgon:)

    Kram kram Mirja

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder på syskonen. Förstår att du njöt igår <3

    SvaraRadera