fredag 17 juni 2011

Sista chansen med lösenord!

I helgen ändrar jag inställningarna har jag tänkt!

Nu när vi snart ska få lämna sjukhuset o få komma hem o så småningom återgå till vardagen har jag bestämt mig för att sätta lösen på bloggen. Det har varit en sak att skriva så öppet den här tiden men när livet sen återgår till det normala vill jag inte lämna ut barnen o min familj hur som helst. Så jag har tagit beslutet att sätta lösenord. (om jag fattar hur man gör vill säga hahaha) Jag hoppas att ni ändå vill fortsätta läsa om mig, o framförallt om vår lille Sander o för att kunna göra det får ni skicka ett mail till mig o berätta att ni vill ha tillgång till bloggen även i fortsättningen!

mollisen@gmail.com

Jag väntar några dagar/ngn vecka med att ändra det o detta inlägget kommer jag lägga ut flera gånger så att alla får chansen att läsa det. Jag skriver ju ett antal inlägg om dagen ibland o då hamnar detta långt ner o många kanske missar det. Så ser ni detta inlägg upprepade gånger behöver ni inte tro att jag blivit knäpp utan bläddra ner o se om ni läst inlägget under eller om jag skrivit ngt nytt.

Har varit underbart att ha bloggen under den här tiden o en dag när jag har tid ska jag se hur man gör för att beställa den som bok. Det skulle vara så roligt att ha i framtiden.
Ert stöd har varit otroligt skönt att ha o jag är så himla glad för alla fina kommentarer jag får. Från kända som okända. Hoppas att ni vill följa oss även i framtiden! Tusen tusen tack för den här tiden!

Kommer ju eg inte bli ngn ändring utan jag fortstätter som vanligt därför blir inte detta ngt fint avskedsmail. På återseende!

10 kommentarer:

  1. Jag tycker det är klokt att sätta lösen på bloggen, Men jag förljer er gärna om jag får?? Har följt dig sedan första dagen å vill inte gärna lämna er ;) Men när jag mailar går det inte riktigt fram?? Vill du maila lösenordet till mig?? Hoppas på att få följa er, Kram Ellinor R GuppysMamma@Hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Vill gärna fortsätta följa er om jag får? Annars kommer jag nog att lida av jobbig abstinens. Mitt mail går heller inte iväg. Min mailadress är marja.laaksonen@vara.se om du vill ge mig lösen.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Har följt din blogg sen du la ut den på familjeliv och fortsätter gärna läsa om Sanders framsteg, har själv en lite kille som är född i vecka 24+4 som nu blir 3 år i augusti.
    Sara

    SvaraRadera
  4. Sara! Skicka din mailadress så ska du få lösen.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Min Mail är saraleino@hotmail.com
    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg :-)

    Vad har du för mailadress, så kan jag skicka min :-)

    Kram I :-)

    SvaraRadera
  7. Glömde visst min mailadress :-)

    jonas_mamma_@hotmail.com... Kram I :-)

    SvaraRadera
  8. Hej Malin! :) maila dig i veckan ngn gång men vet inte om du har fått mitt mail?? men jag vill gärna fortsätta följa er om jag får?

    felle.nilsson@hotmail.com

    Mvh Felicia!

    SvaraRadera
  9. Felicia! Jag skickar lösen t dig så fort jag fixat det!

    SvaraRadera
  10. Jag har oxå hängt med.Hoppas allt går bra för er,du har varit otrolig.Läser gärna om er när ni kommer hem oxå. fiaholm@yahoo.se

    SvaraRadera