tisdag 14 juni 2011

Varför ska det vara så svårt?!?

Ibland undrar jag om det är för att vi varit här så länge de börjar slarva eller om det helt enkelt alltid är så här. Har varit så mkt m bortglömda mediciner mm den senaste tiden o nu ska det inte mkt till för att jag ska bli förbannad. Fick bita mig i läppen förut för att inte bli riktigt arg. Jag skulle gå o laga mat o bad personalen sätta upp "ensam hemma" på skärmen så de kunde ha koll på S o det skulle dom göra. Jag var o kollade till honom några gånger men satt o åt i lugn o ro o pratade m "grannen" o hade trevligt. Men när jag kom tillbaka t rummet skrek Sander. I högan sky. Mer än han nån gång skrikit. Varför ska det vara så svårt att hålla ett öga på skärmen där ute??? Tur att vi snart får åka hem för nu är jag bra less på skiten.

Fortfarande ingen syrgas här o nu är det 1 dygn sedan vi stängde av den!!! Fantastiskt!!!

1 kommentar:

  1. Missade medIciner e inte ok. Bör tas upp. Varje gång mediciner missas skall personal skriva avvikelse på sig själva. De e allvarligt!
    Kram Maria

    SvaraRadera