söndag 15 maj 2011

En mysig dag!

Var mysigt att komma ut lite o äta god mat tillsammans m nära o kära! Känner mig väl tyvärr inte sådär superdupersocial o är lite trött o tillbakadragen men jag tror de alla har överseende med det o förstår att jag inte riktigt orkar. Roligt att träffa alla iaf o framförallt så otroligt mysigt att få vara tillsammans med barnen en stund!!!


Hade sagt ifrån på skarpen att jag inte ville ha en endaste present men det var svårt för vissa att tro att jag verkligen menade det så jag fick en fin scarf, lotter o ett jättefint armband där det står "Angels exist - you are one of them" o jag fick skärpa mig lite extra för att inte gråta. Samma när de sjöng för mig. Visst blir man alltid så rörd av det???! Tack alla ni som gjorde den här dagen så fin. Synd bara att jag knappt hann prata med er alla.


När D o barnen kom t sjukhuset gick vi in t Sander o snälla E tog fram pyssellådan direkt så Timmie o Linn fick göra namnskyltar att sätta på Sanders säng. O så fick de såklart spana in lillebror lite:-) När vi kom tillbaka e restaurangbesöket gick vi in till honom igen o det märktes väl på framförallt Timmie att han tycker det är spännande med en liten bebis. Nästa gång de kommer ska de få vara med o byta blöja o greja lite med honom har jag tänkt. Innan de skulle åka hade de så mkt spring i benen så vi var nere vid huvudentrén o sprang. O sprang. O sprang. Så jag skulle inte bli förvånad om jag inte kommer ur sängen imorgon hahahaha. Hur kul som helst iaf o vi fick oss många glada skratt. Särskilt när mamman i familjen spexade o lånade en sparkcykel som stod o ropade på mig;-) Susade förbi dom alla i raketfart hahaha! Tur att ingen såg mig. Tror jag hade fått skäll då...!


Imorgon ska jag åka hem o sova hemma till på tis. Då ska jag t psykologen som jobbar på bvc där vi bor. Har inte träffat henne innan men hon har ett gott rykte o jag känner att det är lika bra att ta tag i allt det här nu innan det kommer ikapp mig på riktigt o jag kanske helt ballar ur. Lika bra att börja gå hemma så jag kan fortsätta med det även efter vårdtiden. Igår pratade de om att vi kanske kan få komma hem t midsommar... Är läääänge kvar till dess! Var sköterskorna som spekulerade o jag hoppas de har fel;-) Börjar närma sig 3 mån på sjukhus nu. Den 23 feb blev jag inlagd i Göteborg.


Sander firade fyra veckor tidigt imorse o på ett sätt känns det som att han funnits för alltid hos oss, på ett annat som att tiden har sprungit iväg o att han nyss föddes. Vikt idag 2055 så han tjockar på sig ordentligt skulle man kunna säga!


Nu ska jag mata prinsen o sätta mig o mysa lite m honom. Sedan stupa i säng. Är så himla trött idag!


kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar