fredag 20 maj 2011

Glömde skriva...

...att Sander sög på bröstet en lång stund förut! Tog tag direkt när jag la honom där o sedan åt han i säkert en kvart samtidigt som jag sondade. Synd för honom att jag precis pumpat bara så det inte kom så mkt mjölk haha. Eller så var det som L sa att det kan ha varit därför han sög så länge. För att det kom lite mer lagom o inte såna mängder det gör annars:-) (när han släppt taget låg dock en stoooor pöl mellan hans arm o min mage så det verkar som att han fick så det räckte o blev över ändå haha) Funkar hyfsat att pumpa var fjärde timma på natten iaf. Har gjort det i tre nätter nu o fått några knölar men de har gett m sig ganska så snart o inte blivit ngt mer med.

Ska fixa lite att äta nu o sedan sätta mig m Sander igen. Snällt att de kunde mata detta målet så jag fick en liten stund över o kunde gå ut lite! Har jag tur hinner jag vila lite innan det är dags att mysa igen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar