söndag 15 maj 2011

Samtal med A...

...som inte gjorde mig så mkt klokare. Hon säger att hon är ledsen men att hon inte känner att hon behöver försvara sig utan bara förklara. Att det bara blev fel. Hon hade inte upplevt att vi kant redan från början. O förstod inte att det m syrgasen var så viktigt för oss. O att allt bara blev fel det håller jag med om. Hon hävdar att det inte var mig de pratade om när de viskade o jag säger att det spelar ingen roll vad de pratade om. Jag upffatade det så o det gjorde mig ledsen Om det sen var annat de pratade om spelar mindre roll. Jag ska inte behöva få den obehagskänslan. Ang lappen säger hon att hon tog i. Mycket. För att göra B uppmärksam på att jag var ledsen o att hon skulle vara extra försiktig i sitt bemötande gentemot mig. Att hon gjorde det i välmening. O det förstår jag. O bla bla bla bla... Jag orkar inte tänka mer på skiten. Huvudsaken är att hon tog på sig det, o att hon kontaktade mig för att be om ursäkt. Till skillnad från B... Igår gav jag henne onda ögat men hon bara vände sig bort. Ska prata m chefen om B som ljög. O som istället fick mig att framstå som den som ljög eftersom hon aldrig sett lappen. Sen tänker jag lämna det här. Är ju eg så fånigt men när man är lite trött o hängig som jag är mest hela tiden gör man lätt en höna av en fjäder!

1 kommentar:

  1. Bra att du tar tag i det tycker jag. De verkar behöva påminnas om vad de har för yrke och hur viktigt det är att vara proffessionell. Låter lite som att hon slingrar sig ändå. Ber om ursäkt men ändå inte låter det som. Nåja, bra om det går att gå vidare efter det där sen. Jag skulle nog ha svårt tror jag. Vissa saker är självklara men ändå lyckas folk tabba till det. Alla gör fel, jag vet... men ibland är folk lite för klumpiga...mer än man får vara.

    SvaraRadera