torsdag 19 maj 2011

Finns bättre sätt att vakna på!

De renoverar BB på det här placet o det ligger inte så långt ifrån rummet där jag sover. De borrar o det dånar som bara den. Låter som att de står inne på mitt rum o borrar. De har fått restriktioner från lab (de hade tydligen problem att höra ordentligt där nere) att de bara får borra mellan 7-9 o 15-17. Det följer dom INTE! Började borra kl 6:45 idag o jag flög upp då jag trodde huset skulle rasa allra minst... O så borrar de mest hela dagarna tycker jag o inte bara mellan tiderna som är sagt.

Sander har varit lite orolig inatt o haft svårt att komma till ro. Snälla U som jobbade har suttit med honom en lång stund o då blev han nöjd. Nu på morgonen har det varit lite lugnare iaf. Gissar att det är magen. Ska vara med på ronden idag igen (status-rond el vad det nu heter på tors då de gör en lite grundligare undersökning) o se vad de säger om hans antibiotika. Om den ska sättas ut el om han ska få det i några dagar till. O om de ska öka på maten lite till. Han bajsar stup i kvarten o är som sagt lite knorrig i magen o har ju ökat bra i vikt så det är väl ingen brådska eg. Äter 42 ml var tredje timma som det är nu men är inte riktigt uppe i mängden han eg ska ha. Jag pumpade 350 nu på morgonen:-)

Imorgon ska jag gå t frissan här på sjukhuset o klippa mig. Var ett tag sedan sist så det är välbehövligt. O ganska mysigt att få sitta där o bara få vara:-)

Har liksom inget nytt att berätta just nu. Ska skutta in i duschen så jag är klar t ronden.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att allt, förutom bullret, är bra. Ha en bra dag och hälsa Sander!
    Kram
    Stig

    SvaraRadera