tisdag 17 maj 2011

Liten växer och blir stor!

Det är inte klokt ju! Vi skrattade åt daniel förut när han skulle gissa vikt på Sander idag. Han drog till med 2115 men m tanke på att han vägde 2060 g el nåt sånt i förrgår sa både ssk o bsk att han inte skulle ha ökat så mkt. O det trodde inte jag heller. Men vet ni vad han vägde? 2150 gram! Det syns faktiskt på hans ben o armar att han lagt på sig en hel del i vikt. Inte sådär spinkig längre utan liknar mer o mer en bebis:-) Bra jobbat Sander! En viktökning på 90 gram på två dagar är inte illa!


O grattis till lilla prinsen som firar en månad idag!

Sög en ganska lång stund på bröstet idag också. I cpap. Har varit ganska pigg ikväll måste jag säga!



Ska passa på att tacka Linda o Emma m familjer som hade köpt så himla fina Lasse Åberg-kläder till Sander. Så himla mjuka o goa. Tack! O till Karin som skickade en bok t mig så jag har lite att läsa när jag sitter m Sander. O det fina kortet jag fick av Anette m fam... Tack till er alla! Har länge tänkt att jag skulle skicka sms el ringa för att tacka men har tyvärr inte fått till det. Både pga tidsbrist o minnesförlust haha. Men tack iaf:-)


Nu ska jag pumpa lite innan jag ska slänga mig i bingen o sova mina dyrbara timmar innan nästa pumpning. Har faktiskt funkat hyfsat att pumpa var 4e timma på natten nu. Drar jag ut på det en liten stund till kan jag kanske klara mig på att gå upp en gång inatt bara. Kl 7 imorgon börjar de borra på bb o då är det omöjligt att sova ändå så då är det bara att kliva upp...


Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar