fredag 20 maj 2011

Namnskylt!

Sanders plats! Syns knappt på bilden men bakom hans säng har vi hans "guardian angel". Ni minns den som åkte i golvet o som han nu har två av, några fina gosedjur han fått o det fina, fina kortet vi har på barnen. Klart de ska få vara med på ett hörn också! Inte en enda sköterska som jobbat som inte kommenterat bilden o våra fina barn. Framförallt pratas det mkt om att killarna är mörka o har bruna ögon som Daniel o att Linn är ljus som jag. Spekuleras en del i vilka färger Sander ska få kan jag säga! Blir spännande att se!
De fina namnskyltarna T o L gjorde tillsammans m ssk E i söndags. Visst är de fina?!? Den m Hello Kitty gjorde L som ni förstår o E skrev Sander på den men den andra har T skrivit på o det är minst lika fint tycker jag. Bra gjort för att bara vara sju år!

Har varit m sander hela kvällen. Han sög på bröstet i säkert en halvtimma ikväll! Låg hos mig dryga två timmar, sedan var det dags för blöjbyte o lite gos för att han skulle komma till ro, pumpning för mig o vips så hade jag bara en kvart kvar innan han skulle ha mat igen. Nu har han ätit färdigt iaf o jag ska också få lite i magen innan jag ska pumpa o sova. S låg m lite högre syrgas nu men vi tror att det är bajs på g. Då blir han lite knorrig o sjunker ofta i sat. Har han inte bajsat innan nästa blöjbyte får det bli temp i rumpan.

Natti Natti!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar