lördag 16 april 2011

Blödningen slutar inte...

Snarare tvärtom!!! O läkarna som jobbar har haft två katastrofsnitt på en timma typ o har absolut inte tid med mig... Har kört ctg en gång ju som var bra o lyssnat en gång till så bm säger att jag kan vara lugn. Men det är lite svårt. Det är så mkt blod! O färskt! Tidigare har det ju blivit liv i luckan för minsta lilla men nu när det verkligen är "på riktigt" är det ingen som bryr sig nämnvärt för att de inte har personal som hinner! Troligtvis blir det ett ultra senare iaf för att se så det inte är moderkakan men eftersom jag inte har ont o bebis verkar ok ska det inte vara ngn fara enl bm. Hoppas verkligen de har rätt i det! Bm tror att det är förlossning på g. Men det tror de ju alltid o det har inte hänt än. Lite, lite molvärk har jag o enl henne kan det vara tappen som påverkas o därav blödningen. Men jag är skeptiskt. Sak samma vad det är bara det inte är ngt farligt för mig o bebis! Brukar få molvärk i samband m "blödningar" så det är inget konstigt m det. Återkommer m mer info så fort jag vet ngt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar