onsdag 13 april 2011

Underbara fröknar!

Har fått så otroligt mkt fina saker av många av er därhemma. En del av det står här i mitt fönster:-) O fina kortet på barnen såklart! Så härligt att inse att vi har så många mer underbara människor runt omkring oss som verkligen bryr sig än jag trodde. Helt otroligt så många som hör av sig o skickar kort, mail, sms el vad det nu kan vara. TACK!


Vill bara skryta lite över den fantastiska barnomsorg/skola vi har där vi bor. Vi bytte förskola för lite mer än ett år sedan då vi hade flytten inplanerad o det har vi inte ångrat en sekund! Personalen är såååå bra. Aldrig några bekymmer o fröknarna o föreståndarinnan ställer upp i vått o torrt. Har fått utökade tider för att allt ska fungera när jag är inlagd o de är så engagerade o hjälper till. Skriver underbara mail till mig o berättar hur barnen har det. Bifogar fina bilder på barnen när de är ute o leker o jag blir så glad. Det betyder så mkt för mig att veta att de är i de bästa av händer!

Timmie går i förskoleklass o även där är de otroligt hjälpsamma o ställer upp. Jag har konakt m timmies fröknar via mail o får veta vad som händer o hur allt går. Viktigt att de är insatta i hur vi har det så de lättare kan följa upp barnen o vara lite extra lyhörda o se hur de mår. Är så himla glad över all hjälp vi får. Tusen tusen tack till er alla som hjälper oss så mycket. Ni är värda er vikt i guld:-)

Har varit iväg en sväng m karin o det var såå härligt att träffa henne. Länge sen sist men lika mysigt som alltid:-) Kämpar för att sluta m nässspray men det går inget vidare... Är supertät o kan inte svälja utan att få lock för öronen o att äta o dricka går inget vidare. En jädra förkylning jag fått. Är ju drygt 1,5 v nu så det borde väl ge sig snart!!!


Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar