torsdag 14 april 2011

Supertät i näsan o kan omöjligt sova!

Så less jag blir!!! Nässprayen ska ju inte användas längre än tio dygn i rad o frågan är om det är pga den jag är mer tät igen eller om det är förkylningen som inte riktigt gett med sig ännu. Har köpt andra sorter o provat o kör m koksalt men det blir bara värre o värre. Snarkplåster funkar inte alls o tabletterna jag köpte på apoteket har inte heller gjort ngn nytta vad jag kan märka. Man måste väl bita i det sura äpplet o vara utan för att det ska gå över men jag får helt panik när jag är så tät o inte ens kan svälja utan att få lock för öronen! Graviditetsnästäppa är ju inte ovanligt. Kanske är det en kombination... Ska höra m dr imorgon om cortisonspray. Gissar att man inte bör ta det när man är gravid men såhär kan jag inte ha det!!! Gnäll, gnäll, gnäll... synd om stackars mig nu hahaha!

Ska sätta på Greys Anatomy i datorn o se på det lite i brist på annat. Kanske jag slumrar till lite snart igen. Inga planer imorgon direkt så jag får väl sova lite under dagen. Ev ska madde komma. Vi får se!

V 30+2 nu!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar