fredag 15 april 2011

Så har vi sagt hejdå ännu en gång...


Tog kort m vanliga kameran idag o har ingen sladd så jag kan föra över t datorn men en liten bild på goa Caspian fick jag i mobilen iaf.


...o jag tokgråter som vanligt! HATAR när de ska åka härifrån. Har haft en superbra dag tillsammans iaf o jag får tänka på det o glädjas åt det som är bra istället. Jag hade köpt nya kläder t barnen o de var glada för det. Särskilt "Limpan". Hon älskar kläder o kan ha alla världens olika kombinationer på sig ibland. Idag blev det kjol, lång tunika o klänning över;-) O så den nya fina jeanskappan jag köpt till henne.


Har gått en del idag men känner ingenting. (peppar peppar) Känner mig ganska säker på att det inte blir så lätt att få igång det här. Promenader kommer nog inte göra ngn skillnad. Mötte en bm som jobbar här men varit ledig ett tag på överby förut o hon var så förvånad över att bebis fortfarande är kvar i magen. Det var ingen som trodde när jag kom hit:-) Min läkare var ju inte här idag så jag har inte fått så mkt mer info men ska försöka få igenom en liten smygstart av förlossning om det är möjligt. Kanske man kan lägga gel för att mjuka upp livmodertappen fredagen den 6 tex o se om ngt händer över helgen. Förblir det lugnt kanske de kan testa ballong el liknande mån el tis. Jag vill ha det så naturligt som möjligt o helst slippa droppet men de är ganska säkra på att det nog kommer behövas eftersom det är så tidigt o kroppen inte är inställd på förlossning. MEN det kan som sagt ändra sig fort o bebis kanske är här tidigare än jag anar;-) Nu känner jag hursomhelst ingen jättepanik inför om han skulle komma snart. V 30+3 idag ju! Å andra sidan är 32 v ännu bättre...!!!


Bio o mat tillsammans m Marie-Louise imorgon o på söndag kommer Lisa så jag håller mig sysselsatt den här helgen också:-) Nästa v ska jag träffa Nathalie på mån o tillväxtultra på tis men annars inget bokat. Jag o barnen pratade om att de kanske kan åka hit m mormor el Madde en dag så vi får träffas snart igen men det får vi se hur det blir med det.


Ska fulgråta lite till i duschen nu o sedan krypa ner i sängen o se på tv.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar