måndag 11 april 2011

God morgon!

Bebis ligger lååångt ner idag igen o det är inte utan att det känns! Ska iväg m Jessica o hennes lille filip o äta lunch o så men jag ska ta m rullstolen o inte gå en meter mer än nödvändigt nu när han ligger så långt ner. Kanske inte ska så mkt till för att det ska sätta igång när han ligger där o trycker... Vet ju att det inte ska ha m det att göra, han har ju legat så långt ner innan men sedan flyttat upp igen men jag tänker inte ta några onödiga risker. Nu har vi ju bevisat att det inte spelar ngn större roll vad jag gör. Vissa dagar har jag varit uppe mer men ändå har inget hänt så jag tror helt enkelt han kommer när han kommer. Oavsett om jag skulle ligga i sängen eller vara ute o gå långa promenader. På tal om det så är det inte så långt kvar t jag får göra det! Röra på mig så mkt som möjligt! Då ska jag ut o gå i vårvädret o se mig omkring:-)

V 29+6 idag!!! Har sovit dåligt o varit vaken ganska mkt. Vid sex var de inne o lyssnade på bebis då jag buffat o buffat en lång stund utan att få ngn respons. Allt var ok o hjärtat tickade på fint. Igår kväll körde vi också en kurva då jag fick superont i magen helt plötligt. Var nog några muskler el bebis som låg o tryckte på ngn nerv el så o det gick över men de vågar inte chansa ifall det skulle vara ngt m moderkakan tex.

Nu ska jag äta frukost sedan köra ctg o göra mig iordning!

Ha en bra dag! Imorgon ska vi fira 30 fulla veckor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar