torsdag 14 april 2011

I´m in heaven!

Gick skit m mitt beslut att låta bli nässprayen idag kan jag säga. Dr skrev ut cortison som jag hämtat ut men den har inte så direkt effekt utan kan ta några dagar. Tyckte att jag kunde överleva ändå men så skulle jag äta o sedan vila lite. Vilket var omöjligt. Blir ju en grej av det. har man börjat tänka på det kan man inte sluta! Gav efter för nässprayen hursomhelst o nu har jag kunnat slumra lite. JAG KAN ANDAS!!!!! Enl dr ska man inte kunna bli beroende av nässpray på såhär kort tid, typ 12 dagar så hon trodde snarare det är förkylningen o inget annat. Hoppas hon har rätt. O hoppas cortisonet gör susen så jag kan strunta i den andra skiten o bara ta cortison några dagar för att sedan sluta med det också. Jädra skit alltså. Nu har jag tre olika sorters nässpray plus cortison, koksalt, tabletter mot nästäppa o snarkplåster. Så gudarna ska veta att jag försökt! Måtte cortisonet hjälpa!!!


Mår ok idag bortsett från det. Har inte ens sminkat mig utan bara slappat. O det är skönt det med ibland. Ser fram emot att träffa daniel o barnen imorgon! Snälla strömstad-grannen har lagt över några disneyfilmer på extern hårddisk åt mig så har de lite att titta på när de kommer. o så blir det väl lekterapin kan jag tro:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar