söndag 10 april 2011

Inget särskilt...

Har haft en så mysig helg o det har gått i ett! I fredags var ju d o barnen här, igår em shopping m Sandra o sedan kom d o vi var ute o åt god mat på restaurang o sedan mötte vi upp ellen o robin som varit på bio o gick t max o tog kaffe o glass. När vi kom tillbaka t sjukhuset la vi oss i sängen o myste o såg på film... Så underbart att få vara nära daniel o kramas!


På fm åkte vi t överby (haha. jag är stammis där numera) o köpte ett par jeans till daniel. Sedan var det dags för honom att åka hem t barnen o köra dom vidare t madde. Han var tvungen att jobba lite i em o då fick dom vara där. Vårbruk på g så de har lite att göra..! Mormor har sovit hemma hos oss med barnen inatt o det har gått så bra:-) Tycker inte om att de ska behöva åka runt till olika "barnvakter" hela tiden men de är så vana vid att vara både med mormor o madde o leker o har roligt så det går nog ingen nöd på dom! Jag köpte lite kläder igår som jag ska ge dom nästa gång dom kommer hit. För några veckor sedan skickade jag "post". Caspian fick en traktor, Linn leggings o tröja (hon älskar kläder o byter om typ 10 ggr varje dag;-)), o Timmie fick ett nytt fotbollsalbum. Han hade två st innan men det var mer än välanvänt o hängde knappt ihop längre så han fick ett nytt. Roligt att kunna ge dom lite fina saker nu när vi inte ses så mkt. Lindrar mitt dåliga samvete ngt även om det är väldigt, väldigt lite... Jag kan ju inte hjälpa att det blivit såhär men det gör ändå så ont att de inte får vara tillsammans m sin mamma o går runt o är lite oroliga o inte mår helt ok... Vissa dagar är bättre än andra men jag märker tydligt att de är påverkade. Räcker att jag bara går till mig själv o hur jag kände som barn för att jag ska förstå att de har en liten orosklump i magen nu när det är såhär... Tur att vi börjar se slutet på tunneln!!! V 29+5 idag:-) Lite rosa vatten igen men det börjar ju bli en vana;-) Ctg var fin o temp 37,3. Imorgon el tis blir det ultra för att mäta vattenmängd igen.


Grät en skvätt när daniel åkte förut o det var skönt att få göra det. Ska vila lite nu då jag är trött. Märker så väl att jag blir lite nedstämd o får lättare t tårar när jag inte sovit ordentligt. Får bara bli en liten tupplur annars somnar jag kanske inte ikväll. O så vill jag hinna ut lite till i det underbara vädret. Varmt o skönt idag ju!


Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar