måndag 11 april 2011

Snurrig Malin eller snurrig barnmorska???

Alltså. Jag är superyr i huvudet. Inget ovanligt. Jag blir det ibland då jag brukar ha lågt tryck. Den här grav har dock varit annorlunda o jag har legat hyfsat normalt hela tiden. Runt 120-110/80-70 typ o det är jättebra för att vara mig då jag brukar ligga runt 110-105/60-55 el nåt sånt. Men så i eftermiddag kände jag mig så himla yr. Gick en sväng på avd o tänkte att det skulle hjälpa men bad sedan bm ta ett tryck på mig. O vet ni vad jag hade? 90/50! Det kan väl aldrig stämma?!? Isf är det inte konstigt att jag är yr. Vill minnas att jag haft ngt liknande nån gång tidigare men då mådde jag verkligen dåligt o svimmade titt som tätt o fick medicin för att höja trycket. (som fö inte hjälpte ändå) Har en förmåga att svimma när undertrycket blir lägre än 55 men det hoppas jag att jag slipper nu. Jag tror hon mätte fel helt enkelt. Kanske är det snarare hon som är snurrig än jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar