lördag 16 april 2011

Natti!

Har kört ctg en gång till ikväll o den var bra. Blödningen har kommit tillbaka o kanske lite fler sdr i samband m det men det är kanske så enkelt så blodet retar livmodern t sdr o inget annat. Sen kan man ju fundera över varifrån blödningen kommer men det är ngt annat. I samband m den känner jag ju lite mer molvärk o ibland känns det ganska rejält men det är nog inget på g än. Hoppas jag.

Har haft mysigt m majsan ikväll. Har pratat o umgåtts o haft trevligt. Hon åkte ganska nyss (kl är 22:15 o inget annat) o jag ska väl snart lägga mig tror jag. Inte så trött då jag slumrade till en stund på eftermiddagen men jag kan ju alltid knäcka några avsnitt greys anatomy;-) Imorgon kommer Lisa o jag hoppas blödningen slutat vid det laget så jag kan få vara uppe lite mer. Om inte får vi nog ta ett snack om blodstillande medicin för såhär kan det ju inte hålla på! Tänk att det imorgon är 30+5!!! Snart 31 fulla veckor. Inte illa;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar