lördag 11 juni 2011

God förmiddag!

Nu har Daniel åkt igen. Mamma o Tomas har haft barnen men kunde inte stanna längre så han fick åka hem. Väldigt mysigt att han kom iaf även om det inte blev så lång stund. Har knappt sovit ngt alls inatt. Såg på film igårkväll o somnade sent o sedan har Sander ätit varannan timma i stort sett hela natten... Hoppas inte det varar så länge! Går bra på dagarna men nätterna blir jobbiga när jag knappt hinner somna innan de knackar på dörren o säger att han är hungrig. Har inte pumpat på några dagar iaf o det är skönt att slippa den biten. Ser fram emot att se vad den totala summan blir när de pastöriserat all mjölk! Kommer runt midsommar o då får jag 10 500 tillbaka på skatten också:-) Har inte bestämt riktigt vad jag ska spara slantarna till men har tre alternativ:
- En riktig brakfest hemma hos oss o fira att jag fyllt 30.
- En resa för mig o daniel eller hela familjen. Hade tänkt åka t Italien då jag fyllde år men en bebis kom emellan o vi fick skjuta på det:-)
- Nya bröst. Visst vore det lite kul att ha pumpat ihop en del av vad det kostar hahaha! Inte säker på att jag verkligen skulle vilja det, o framförallt vet jag inte om jag skulle våga men jag har tänkt tanken iaf, det ska jag inte förneka.

Vet att pengar har en förmåga att försvinna fortare än man hinner blinka så jag ska väl inte hoppas på för mkt. Finns alltid hål att stoppa dom i om man säger så...

Har Sander på rummet o ska gå o vila lite tror jag. Man får passa på de stunder som ges! Lite kaos här idag igen o ssk hann inte ens ge Sander medicin innan jag skulle amma så han blev utan... Skickade in en annan lite senare men då hade han redan ätit klart o det var försent. O ngt bad hinner de inte med heller så det får vänta. Klarar inte det själv eftersom han måste ha tratten m syrgas o så. Får se om det hinns med senare under dagen! Förra veckan var 24 barn inskrivna o det finns plats för 16 så man förstår att de har fullt upp!

Imorgon kommer förhoppningsvis D o barnen hit o jag lääääängtar!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar