onsdag 8 juni 2011

Jag glömde säga en sak...

Läkaren sa att vi kommer vara hemma innan sommaren är slut. Det var den enda tiden han kunde ge. Sen kan man ju undra hur länge han anser att sommaren varar...

...o så sa han att det varit så osäkert vad gäller Sander, o att han var så svårt sjuk i början o de inte visste om han skulle överleva. Men så sa han att "det vet vi nu". "Han kommer att överleva". Det var precis vad jag behövde höra från en av läkarna här för att kunna slappna av lite. Sen finns det alltid omständigheter, saker som ingen räknat med som kan inträffa, men så är det med oss alla. Det finns inga garantier o livet varar inte för alltid. Därför gäller det att göra det bästa av det o njuta så mkt som bara är möjligt. Lite svårt just nu när jag "firar" femton veckor på sjukhus långt ifrån mina barn där hemma men jag gör vad jag kan för att se allt som är bra. Jag har ju faktiskt fyra underbara små barn nu o även om det dröjer ett tag till så kommer en dag så småningom då vi alla får vara tillsammans. Det är det som håller mig uppe dagar som dessa:-) O så har jag min underbara Daniel också såklart.

1 kommentar:

  1. Ellinore Tång9 juni 2011 kl. 11:54

    Jag får så ont i hjärtat när jag läser o jag tycker så synd om er... jag vet inte hur jag hade klarat att vara i från mina barn så länge :-( vi låg 5 veckor o jag sa till Anders att får vi inte komma hem när han är 35 veckor så får vi byta plats. Jag önskar av hela mitt hjärta att allt ska flyta på för er o att ni får komma hem om inte allt för lång tid.

    SvaraRadera