torsdag 9 juni 2011

I dimman!

Hahaha! Jag går som i en dimma när jag är uppe på nätterna. Har ingen koll på nåt. Just där o då känns det som att jag är klarvaken o hänger med i allt men morgonen därpå har jag ingen aning om vad som sagts eller gjorts. Till exempel frågade Daniel mig förut om jag fått sova ngt inatt o jag svarade att jag hade det. Att Sander ätit typ var tredje timma, kanske nån gång lite tätare. Men så kom Å som jobbar idag o frågade om jag var trött eftersom jag inte fått sova ngt inatt. Jag stod där som ett frågetecken när hon berättade att de rapporterat över att Sander ätit varannan timma hela natten... Hahaha! Där ser man!

Han har klarat sig bra utan cpap inatt o nu är det över ett dygn sedan han hade den sist. Ibland pressar han lite men så får han göra säger dr. De pratade tydligen om Sander på ronden idag. Om att han är så otroligt frisk med tanke på omständigheterna. De barn de haft tidigare m samma problematik har haft cpap såååå mkt längre, o varit mkt sjukare o Sander är ju trots allt inte framme vid tiden då han skulle varit född än! Det gäller att se på vad han varit med om, o vad som kunde ha varit för att kunna glädjas åt hur allt är idag. Lite syrgas är ju trots allt inte hela världen! Sander lever o är relativt frisk i dagsläget o det är ju bara sååååå underbart!!!

2 kommentarer:

  1. Tänk att det kan rymmas så mycket djävlar anamma i en sån liten kille. Nåja, hans mamma är det också krut i. Fortsätt på den inslagna linjen och en trevlig helg hela familjen!

    SvaraRadera
  2. Stig: Du skulle bara veta hur mkt djävlar anamma som ryms i den lilla mamman! Synd bara att det börjar ta på det efter så här lång tid. Tur att Sander har så mkt kvar o fortsätter kämpa!

    SvaraRadera