söndag 5 juni 2011

Caspian är sjuk...

...o jag blir så orolig när jag inte är hemma o har koll på läget. Han är väldigt trött o slö o har inte ngn matlust. Sover o sover. Men har ingen hög feber. De har fått tid på jouren i em kl 15 så de kan kolla upp vad det kan vara. Farmor o farfar var hos dom hela dagen igår o de kände inte heller igen honom. Stackars liten!

Sander har varit ur cpap större delen av dygnet. Han låg lite lägre i saturation inatt o då la dom i honom 1,5 timma. Steg i sat direkt när han kom i men e en stund blev han tokarg o ville komma ur så det fick han göra. Nu precis låg han också lite lägre i sat så vi lät honom komma i den en stund. Tror han gillar att få "vila" sig lite.

Jag ska passa på att fixa lite mat nu medan han är på salen o jag är ensam. I em hoppas jag att han får vara hos mig på rummet. Blev en kort stund förut men det är bättre än inget!

Håll tummarna för lillkillen där hemma nu så att han blir frisk snabbt!

2 kommentarer:

  1. Absolut Malin, vi har tummar för Caspian också. Det fixar sig. En liten klapp till Sander sänder jag också. Fortsatt trevlig helg önskar jag er alla.
    I morgon blir det den årliga marschen från Kungsträdgården upp till Soliden. Jag och mina plutonchefskolleger tänker dock avvika innan Kungen anländer för att fira nationaldagen på annat sätt. Mer om detta kommer i min blogg i övermorgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Malin...
    Det finns ett svar till dig på fl...
    krama om din lille Sander & hoppas att Caspian krya på sig snart...
    kram U

    SvaraRadera