söndag 8 maj 2011

På bättre humör!

...o nu får jag nästan skämmas för inlägget jag skrev igår kväll eftersom jag var så jävla negativ...


Proverna var bra o de väckte mig kl 7:30 då Sander var vaken o det var lika bra att ta ur honom ur cpapen. Han låg utan i dryga 45 min utan problem o när de satte tillbaka den fortsatte han syresätta sig bra. På 26 % syrgas iofs men inga 35 som det var igår kväll o kanske kan de sänka den snart igen. Återstår att se om han fortsätter som inatt eller om det helt enkelt var ngt m cpapen som krånglade. Hoppas det!


Ska äta frukost nu o sedan hoppas jag på att kunna vila lite till. Har inte blivit mkt sömn inatt. Blir så ledsen när jag är trött vilket jag är idag (också) o vi ska ju ut o äta middag hela familjen i em o då vill jag vara så glad o pigg som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar