söndag 8 maj 2011

Säger inte att jag hade rätt..

Det kan ha varit en tillfällighet men när cpapen sattes på igen imorse efter div justeringar behövde Sander bara 26 % syrgas o har sedan varit nere på 24. Inga 35 som krävdes nu tack o lov! A som vi delar rum med hade också ett o annat o säga om nattpersonalen o det var skönt att få ett kvitto på att det inte är jag som överreagerar utan att det fanns en anledning.


Idag har han på sig sparkdräkten vi köpte innan han var född. Ska se om jag kan få en bra bild på honom i den sen. I prematur storlek som är lite mindre än "vanlig" 40 o den är alldeles lagom:-) Fatta så liten han är! Vet att vi tittade på den där innan o tyckte den var yttepytteliten o det är precis så liten han är nu men vi har på ngt vis vant oss o tycker inte det längre. Dessutom var vi förberedda på att få en 600 g bebis o därför har vi väl aldrig tyckt att han varit särskilt mini.


Tyvärr blir det ingen middag idag. C har feber. Men mamma o Tomas kommer iaf o hälsar på mig o Sander o så ska vi gå ut o äta lunch. Ska bli mysigt även om jag är ledsen för att jag inte får träffa min familj idag heller... Ska hoppa in i duschen o rycka upp mig nu. Går fortfarande i mysbyxor o det är ingen ordning med nånting. Skärpning fröken Kjellberg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar