lördag 19 mars 2011

Ännu mer presenter!

Tusen, tusen tack till fina Linda m familj som skickat med present till mig! Jag blir så himla glad för att ni finns där o visar att ni bryr er:) Har lite att göra framöver m besök o flytt o ny rumskamrat men ska se om jag kan ringa lite längre fram. Vill säga tack redan nu iaf så det inte blir bortglömt.

Ctg var bra idag. Blev dock liggande längre än nödvändigt då kommunikationen mellan uska o bm inte gick hela vägen fram. Aja. En fin kurva blev det o det är huvudsaken!!!

Daniel har varit här o lämnat tårta o blommor t personalen o så hade han m boken "våga älska". Ska börja i den nu tänkte jag. Lär väl fälla en o annan tår men det kan faktiskt vara ganska skönt att få göra det känner jag. I em kommer barnen med upp o jag längtar såååååååå!

Kalaset igår hade gått jättebra. Mamma, Madde o Daniel hjälptes åt att hålla reda på alla busungar . De åt korv m bröd o glass o satte knorr på grisen. O så hade de skattjakt!!! Madde berättade för barnen att en skatt fanns gömd nere under jorden... barnen fick leta ledtrådar o gå till en dörr m ett x på, till ett ställe där det kunde bli väldigt varmt (bastun) osv. De hade tänt ljus i hela källaren o gjort det lite extra spännande o mysigt. O så fick alla göra fula grimaser som de fotade o ska skicka till mig. Alla var nöjda o framförallt Timmie tyckte det var ett superkul kalas o var glad för alla fina paket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar