söndag 13 mars 2011

Bryt ihop o kom igen!

Daniel har precis åkt o jag började gråta så fort han gått ut genom dörren idag också. Så jädra dumt att jag känner att jag ska bespara honom att jag är ledsen. Han är ju vuxen o kan ta det men det här är ju lika jobbigt för honom som det är för mig o jag vill inte ge honom ytterligare saker att oroa sig för. Jag klarar mig ju! Som rubriken. Det är bara att bryta ihop o komma igen.

Har haft en underbar dag tillsammans iaf o jag längtar redan efter nästa gång vi ska ses. Då tillsammans m barnen hoppas jag.

Nu ska jag se på tv o försöka tänka på annat. Tänk att det redan är 25+6 imorgon!!!!! Mer än 4,5 v sedan vattnet gick. Visst är det otroligt att vi kommit såhär långt?!? Hoppas på lika många veckor till men det är väl kanske att ta i. V 28+0 ska jag förbi iaf. Det har jag bestämt:)

Sov gott o krama lite extra på alla era nära o kära. Ni som kan menar jag;)

1 kommentar:

  1. Hur är läget idag Malin?! Du knaprar väl i dej frukosten nu kan jag tro. Kramar från lilla jag <3

    SvaraRadera