torsdag 17 mars 2011

Nedräkning har börjat!


I brist på bilder i den här datorn lägger jag in två gamla bilder från vår matsal. Har två iläggs-skivor t bordet o på julafton fick vi plats allihop i samma rum. 17 vuxna + 2 små barn vid stora bordet o 3 barn på lilla barnbordet bredvid. Det var verkligen en jul som tagen ur sagorna! Bloggen blir så mkt roligare m lite bilder tycker jag! Ang designen fattar jag inte mkt hur man gör här på blogspot så ni får hålla tillgodo som den är nu.

Jag hoppas SÅ mkt att vi hinner fllytta t skövde innan bebis vill titta ut. Är ju inte länge kvar nu. På tis smäller det förmodligen! Idag o imorgon händer inte så mkt mer än det vanliga. På lör kommer d o barnen o robin o ellen, sön lugnt o på mån blir det nytt tillväxtultra för att se om bebis växer som han ska. Det måste göras m minst två veckors mellanrum o det har det nästan gått på mån. Känner mig inte alls bekväm med att flyttas de ca 15 milen i ambulans men det är ju liksom bara att finna sig i situationen o bita ihop. Madde fick m sig ett lass hem m grejer igår o så ska jag skicka m d en del i helgen. Har hunnit samla på mig en hel del under de tre v jag hittills varit här!

Vaknade strax innan sju idag o kunde inte somna om. Somnade iofs runt 22 igår så jag har sovit många timmar ändå. Lika bra att passa på nu när jag har chansen;-) Snart frukost o sedan blir det dusch som vanligt så jag känner mig som människa igen. Brukar sminka mig lite varje dag o ha på mig vanliga kläder. Känner sig så mkt piggare då. Fortfarande får jag inte vara uppe så mkt. Toa, dusch, matsal. Det ändras väl ju längre vi kommer o ni anar inte hur mkt jag längtar! Tiden går nog så mkt fortare bara jag får vara uppe o träffa lite folk o kanske gå en tur t cafeterian el så. Inte för att jag har så tråkigt som man skulle kunna tro, tiden går ganska fort ändå men att få röra på sig är ngt jag saknar mycket.

Inte mkt vettigt att skriva om då alla dagar typ ser likadana ut just nu.
V 26+2!!! Temp 37,0. Ctg körs senare under dagen.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar