torsdag 17 mars 2011

Härligt väder!

I em/kväll jobbar härliga Maryam o vi har just varit ute på en promenad! Hur härligt som helst. Många glada skratt o så berättade hon ännu mer om sig själv o sitt liv. Hon är från Iran. Jag fick gå själv en liten bit inne på sjukhuset men ute fick jag åka rullstol. Hon var o köpte m sig lite mat o sedan upp på avd igen. När jag kom upp ångrade jag att jag inte köpte kebab el ngt också. Var potatisbullar o det kunde jag klarat mig utan... Underbart m så fina människor som verkligen bryr sig!
Nu har snart den här dagen gått också o imorgon är det fredag:-) Då ska timmie ha pyjamasparty hemma hos oss. Snälla moster o mormor ska hjälpa till. Tror det blir ett roligt kalas även om jag självklart är väldigt ledsen att jag inte får vara med... Huvudsaken är ändå att hans kalas blir av som utlovat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar