torsdag 17 mars 2011

Ctg bra!

Tog ngt längre tid idag, 14 min. Men detta inte pga bebis hjärtljud utan för att han är en livlig liten krabat som gör vad han kan för att komma undan dosan på magen:-) Först testade hon att hitta hjärtljud på vänster sida men det var det tyst. Hittade då på höger o startade o körde en stund. Sen gjorde bebis en liten vändning o la sig på vänster sida istället så hjärtljuden försvann. Bm kom o flyttade dosan o sedan gick det bra när hon satt o höll i dosan o "jagade" bebis när han flyttade sig. Positivt o väldigt skönt att han rör sig så mkt trots lite vatten!

4 kommentarer:

  1. Hej Malin!
    Det är med spänning och närvositet jag läser din blogg varje dag! Jag tänker jätte mycket på dig och skicker en massa styrke kramar/Anna Wejshag

    SvaraRadera
  2. En pigg krabat du har, Grattis
    Kram
    Stig

    SvaraRadera
  3. det låter ju bra att han är så livlig!kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Läser din blogg varje dag, hittade den på fl. Jag väntar andra barnet och ligger också inlagd sedan v 27+0 pga blödning och cervixpåverkan. Födde första dottern i v 31+3 2008, men idag har jag passerat det eftersom jag nu är i v 31+4 =) Känner så mkt igen mig i det du skriver om saknad av familjen, det är en enorm plåga att inte få vara med de man älskar..!

    Håller alla tummar och tår för oss, så ska detta ta mig tusan gå vägen..! Kämpa på! många kramar! /L

    SvaraRadera