fredag 18 mars 2011

......

Ja. vad ska man säga. Somnade om inatt o vaknade av att bm kom o väckte mig 7:45. Då skulle de ta blodgruppering igen ifall läget blir akut o så skulle jag meddela om jag fortsatte blöda. Då måste jag ha nål igen så de snabbt kan ge mediciner om det skulle bli nödvändigt. Jag gillar inte att ha den där nålen i armen o nu när bm stack mig gjorde det sktiont! Blöder fortfarande men inte särskilt mkt. Får se om det avtar men jag antar att jag snart blir m nål vare sig jag vill eller inte! Kanske ett ultra också för att kolla läget. Vad vet jag?!?
Temp 37,4 vilket var ngt högre än vanligt men det kan nog bero på att jag gick direkt från sängen varm o go o kollade. Kanske tas en crp idag också. O ctg. Fasen också. Vi som är så nära skövde nu!!! Några veckor till måste vi få m bebis i magen!

3 kommentarer:

  1. Kämpa på. STARK du är! Tänker mycket på när vår bebis kom till världen vecka 27 + 2. Snart ett år sedan. Hoppas din bebis stannar länge till i magen. VArje dag är dyrbar!!! Som sagt SUPER STARK är du!! Skönt att du verkar så positiv.
    STOR KRAM.

    SvaraRadera
  2. följer dej och håller tummarna. Många kramar till dej från oss!

    SvaraRadera