torsdag 17 mars 2011

Lite siffror!

Har precis räknat ut att vi har drygt 14 veckor kvar till BF!!! Betänk då att vattnet gick för fem v sedan, då hade vi hela 19 v kvar! V 21+1 när vattnet gick fanns inte mkt hopp för bebis (inget alls faktiskt) men nu ser det lite ljusare ut!

På tal om detta vill jag be er kolla på "En unge i minuten" på tv4 på måndag kl 21. Tyckte jag såg på trailern att nästa avsnitt kommer handla om en bebis som föds tre månader för tidigt. Ungefär där vi är nu mao. Intressant o lärorikt förhoppningsvis! Jag läser all fakta jag kan o känner väl att jag är hyfsat påläst men att se det inspelat från verkligheten är ändå ngt annat. Undra om jag inte ska ta tag i mitt liv så småningom o utbilda mig till barnmorska ändå. Verkar vara ett spännande o roligt yrke!

1 kommentar:

  1. skulle passa dej perfekt, du som älskar barn så!

    SvaraRadera