tisdag 15 mars 2011

Attans!

Nu blir jag av med mitt enkelrum o ska flyttas t sal o får dela m ngn/några andra. Aja. Ska inte klaga. Fick ju vara här länge ändå. Tre veckor är inte illa det! En v kvar innan flytt o då kan jag väl stå ut m att dela. Tycker faktiskt att det ska bli lite kul m sällskap! Hoppas bara det inte är ngn jobbig människa som petar näsan o snarkar o kissar så det skvalar i toan hahahaha!

Överläkaren var inne en snabbis förut för att kolla läget o han sa att de ringer skövde på mån o satsar på flytt på tis. Så nu är det nära! Stanna därinne lite till snälla bebis!!! Har lite förbehåll t flytten dock. De måste ju prata m skövde o diskutera mitt fall ordentligt innan jag m säkerhet vet hur det blir. Men som de säger är det betydlig enklare att flytta mig m bebis i magen än mig o bebis i ambulans m kuvös o allt vad det innebär. O det är jag glad om jag slipper ska jag säga! Hua!

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. aj då det måste ha hänt strax efter vi hade pratat!bara för att du sa att det var skönt m eget rum!hoppas du får en trevlig kompis. kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Men vilka gulliga kuddar Linn hade. Vad har ni köpt dom? :-) Hela erat hus är i en sån härlig stil, skulle också vilja ha det så:-) Hoppas du får komma till Skövde snart! Kramar Carro

    P.S. Vad fin bloggen har blivit:-)

    SvaraRadera