fredag 18 mars 2011

Go Bebis, Go Bebis!

Ser ganska ok ut nu trots allt. Har inte behövt sätta ngn nål då blödningen lugnat sig. Ctg tog nästan en halvtimma idag o det känns väl lite sådär... Bm var positiv o tyckte det såg jättebra ut men i jämförelse m hur det brukar bli kan jag inte låta bli att funera över det. Eg var ctg godkänd e ca 20 min men det tog tid innan hon kom för att stänga av o då hann apparaten protestera o be om fortsättning. Otroligt att de kan mäta allt det där! Enl dr en bra sak att gå efter när man bedömer hur bebis mår i magen då den läser av allt möjligt. Inte bara hjärtljud utan syretillförsel t hjärnan bl a. Får se vad dr säger nu när de rondar m bm!

Ingen jättefara på taket just nu iaf men det kan ändras snabbt. Har inte brytt mig om att göra mig iordning idag. Går i mina nya myskläder jag fick av mamma o skiter i att ta på mig jeans o så. För idag lär jag inte lämna sängen mer än nödvändigt o då är det skönt m lite mjuka, bekväma kläder. O den där jädra snön ute kunde väl kvittat?!? Jag vill ha vår!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar