torsdag 17 mars 2011

Nu tänker jag skryta lite!

O ska börja med att säga att det inte är min förtjänst men jag gör så gott jag kan genom att sköta hygien extra noga + att vila vila vila o ta det lugnt. Dr var här inne hos mig förut o vi pratade om att det är v 26+2 idag, o mer än 5 veckor sedan vattnet gick. Han sa att han är imponerad, att det är helt otroligt att jag gått så länge utan några komplikationer såsom infektioner, blödningar, sdr el problem på andra sätt. Är inte särskilt vanligt tydligen o jag sträcker på mig lite extra för detta beröm även om det som sagt inte är så mkt min förtjänst. O förr el senare lär väl komplikationer dyka upp (vore typiskt om det händer ngt just nu bara för att jag skriver detta peppar peppar) men vi glädjer oss så länge tåget tuffar på i lugn o ro!

Kvällsfika nu o imorgon v 26+3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar