måndag 14 mars 2011

Ketchupmamman!

När Daniel kom hit i lördags hade han med en present till mig från Erika m familj. Jag fick "ketchupmamman" som verkar så himla rolig! Har inte hunnit läsa mer än några sidor men ska klämma några till på fm idag tänkte jag. Om jag lyckas hålla mig vaken;) Fick några fina teckningar E hade målat också o dom står här på en hylla så jag kan titta på dom. O allt annat fint jag fått som står där. Fick en fin bukett blommor av d o barnen också o den jag fick av mamma o pappa lever o har hälsan än! Inte så länge till dock skulle jag tro.

Ctg bra idag också o godkänd på tio min! Frågade om jag fick gå o duscha men jag skulle vänta till bm pratat m dr. Fick en jättesammandragning igår kväll som faktiskt gjorde ont men ingen mer e det så det var nog inget. Puh! Många ggr ska bebis skrämmas. Kanske en riktig spänningssökare därinne. Undra hur jag ska klara resten av hans liv om han ska fortsätta skrämmas på det här viset!?! Han bara måste klara sig. Kan inte tänka mig ngt annat. Imorgon v 26+0!!!

Temp o crp bra:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar