söndag 1 maj 2011

100 i syresättning...

...ganska lång stund när han låg hos mig utan cpap så det är nog inget som är konstigt! Låg en halvtimma utan o han sjönk inte e det heller så kanske dr säger att vi kan utöka den tiden lite till imorgon. O fortsätter det gå så bra utan några stunder om dagen kanske han kan få bada i slutet på veckan!


Idag firar Sander två veckor:-) Tänk att det redan har gått så lång tid. Att det inte var längre sedan vi satt här på ett rum o inte visste om vår bebis skulle överleva... Guldbrickan vi fick in på rummet hade ingen flagga utan några vitsippor o jag kunde inte förmå mig att titta på den ens... Vi liksom bara satt där. Jag Daniel o Madde. Att dom inte hann hit innan han föddes grämer mig lite. Allt gick ju bra o jag ska inte älta det men jag saknar att få dela minnena från förlossningen med någon. Nu är det bara jag själv som kan minnas hur det var. Videokameran hann inte komma upp o några foton togs inte mer än två st på honom när han precis kommit ut som jag bad bm ta. Att jag inte fattade att det var så nära är också lite märkligt. När jag satt på toaletten fick jag liksom hålla mig o låta bli att uträtta behov för hade jag gjort det hade det blivit vad de kallar en "skitunge" hahaha. Klart jag var medveten om att det skulle kunna gå fort eftersom det är fjärde barnet o han var liten men att det skulle gå så fort hade jag aldrig kunnat drömma om. Det är som det är med den saken o jag är så otroligt glad att han lever o verkar må bra trots allt som varit!!! Jag älskar vår lilla bebis precis lika mycket som jag älskar de andra tre godingarna där hemma. Visst är det fantastiskt att det finns hur mkt kärlek som helst därinne! Oavsett hur många barn man har så finns där alltid obegränsat med kärlek:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar