fredag 6 maj 2011

Nybadad!

Bilderna hamnade på fel håll - igen! O jag orkar inte ändra. Som vanligt.

O ni får lov att skratta åt hans toppiga huvud o grisnäsa. Det gör vi. Fler gånger om dagen. Stackars liten vilken mamma o pappa han har som skrattar åt honom;-)





När jag satt o åt frukost (lite sent idag) kom de o frågade mig om vi inte kunde ta badet med en gång. Sander hade kräkts ner heeeeela sängen! Dr hade precis varit o sagt att de skulle öka på matdroppet men drog genast tillbaka det när han såg pölen i sängen;-)


Lisbeth, vår ansvariga barnsköterska höll Sander medan jag tvättade o torkade honom. Han syresatte sig bra o verkade tycka att det var ganska ok. Han skrek inte iaf;-) Sedan skulle han torkas o det skulle bytas i sängen, sätta om sonden, byta slangar på cpap o vad mer det nu var o jag blev så stressad för att han fick vara så länge utan cpap. Han klarar det men man ser på hans andning att han är lite ansträngd. Tror jag vet ngn som kommer sova gott idag efter den här cirkusen:-)

3 kommentarer:

  1. Han är verkligen SKITFIN ju!! Den lilla näsan ger honom bara ännu mer charm. Man kan inte låta bli att å bli kär i er lille <3 Är han mer lik Linn än grabbarna tror du?! Mysigt att få bli badad =)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att han är alldeles bedårande söt din minsting!!

    SvaraRadera