onsdag 4 maj 2011

Sander har sugit på bröstet!!!!!

Jättemycket - och länge! Han både sög o svalde i flera omgångar o låg där o mös. O sedan kom värsta rapen;-) Sjönk i syresättning när han hade sugit en längre stund men han glömde väl av att andas lite mitt i alltihop. Helt otroligt att han kunde! Åh så glad jag är!!! Hoppas det går lika bra nästa gång jag tar upp honom! (även om det inte är ngt jag räknar med).


Hade tappat lite i vikt o vägde 1735 idag men imorgon är planen att öka på matdroppet igen så det är nog inte hela världen. Dessutom fick han ju en extra portion nu när han låg hos mig:-) Nu ska jag äta lite sedan pumpa en gång till innan läggdags.


Sov gott!

3 kommentarer:

  1. Vilken lycka!!!!! Gud så härligt =))Bra jobbat Sander!! Mamma är allt bäst, eller hur?! =P

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt<3 Duktig kille!!!
    Tänkte på ditt förra inlägg när du skrev om vården o personal, jag tycker verkligen att vi har en fin o bra vård i Sverige! O det finns många goa människor inom vården!! Nu ropar sängen på mig:) God natt!

    SvaraRadera
  3. Tänk va härligt för honom också, att äntligen få bli ammad! Myyyyys! =)
    Ha det så gott alla sex!
    Kramar oxå! =)

    SvaraRadera