fredag 6 maj 2011

Teamwork!

Jag har bestämt mig för att vänta tills imorgon m att åka hem. Vill inte riskera att bli sjuk så jag inte kan vara här. Får se vad det blir av det.


D kunde ju inte komma idag o jag har ingen bil här men Annika o Micke är så snälla så de körde mig t överby för lite inhandling av mat. De skulle ändå handla o sedan åka hem t strömstad över dagen så jag tog m deras mat upp o la i deras kylskåp så de slapp springa upp hit igen. (micke sa att det var säkrast annars skulle han aldrig få m annika ner igen hahaha) Första gången Annika åker hem sedan nån gång i början på mars. Hoppas de får en bra dag hemma! Tycker väldigt mkt om de båda o vi har väldigt kul ihop. Skönt att ha ngn som är i liknande situation man kan prata med! Vi har ju följts åt hela den här resan o jag hoppas att vi kommer göra det även i framtiden.


Känner mig gladare idag igen. Härligt! Var välbehövligt m lite tårar igår men det är så jobbigt att vara ledsen. Skönt att det gick över fort. Sander ligger m nästan ingen syrgas alls o sover så gott så jag ska äta lunch o ta en promenad o kanske vila lite. Inte mkt jag kan göra inne hos honom ändå just nu. Ska vänta t ikväll m att ta upp honom eftersom han var ur cpapen så länge förut o är väldigt trött e badet. De tror att han kräktes så mkt för att han fick sockerlösning som smärtlindring när de stack honom men avvaktar m att öka på maten till imorgon för att vara på den säkra sidan.


Sprang på dr Dag Prebensen förut som jag hade när jag låg på Anten. Var trevligt att prata m honom lite. Han var förvånad över att Sander var så sjuk som han var när han föddes precis som alla andra men glad att det vände så fort o har gått så bra hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar