fredag 6 maj 2011

Caspian har feber..

...så Daniel kan inte komma hit idag o missar första badet med Sander tyvärr. Men det blir fler gånger! Ska be ngn filma så vi har det dokumenterat;-)


Jag ska åka hem i em men blir lite tveksam nu. C hostar en del o blir han förkyld vågar jag inte åka hem ifall jag också får det. Har han däremot bara feber är det nog ingen fara. Får väl se under dagen hur det blir. De blir väl besvikna om jag inte kommer nu när vi bestämt det men å andra sidan blir det inte bra för någon om vi blir sjuka. O en förkylning kan hänga i ganska länge o så lång tid utan att få vara hos Sander skulle vara fruktansvärt!



Har pratat m sköterskorna ang besöksrestriktionerna de har o de lovade mig att mamma ska få komma in på avd o träffa Sander eftersom Annika o Micke haft både farmor o mormor inne. Rätt ska vara rätt:-) Ska bli roligt att visa lillprinsen för mamma!


Ska hoppa in i duschen så jag hinner vara med när de rondar. Har tagit prover på S idag men han sa inte ett knyst. Lite sött i munnen bara så gick det fint! Blev dessvärre inte tillräckligt m blod på två stick men de avvaktar o hoppas slippa ta ett till. Annars gör de det lite senare. Kanske blir mkt för honom m tre stick på en gång!



Ska passa på att skicka en liten grattishälsning till fina "mostera" Gunilla som fyller år idag! De var med o hjälpte till hemma när altanen gjordes så fin precis som så många andra. Vet inte hur jag ska kunna tacka er men är jätteglad för all hjälp!

Stort grattis till dig Gunilla!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar