onsdag 4 maj 2011

Grattis världens bästa mamma!

Idag fyller min fina fina mamma år. Utan henne hade allt det här inte gått så bra som det har gjort. Hon ställer upp i vått o torrt o har tagit hand om barnen, städat, varit m o planerat en stor makeover hemma innan jag kom hem, lagat mat till oss som vi har i frysen, lånat ut sin bil så vi har sluppit vara utan, handlat grejer när jag behövt, sovit hos mig när jag var inlagd i göteborg o tagit hand om mig mm, mm. Framförallt är hon den bästa mamman man kan tänka sig o jag vet att hon alltid finns där när vi behöver henne. Tack älskade mamma för att du är du! Hoppas du får en fin dag!

1 kommentar:

  1. Tack snälla lilla Malin. Nu rinner tårarna igen. Nu blir dagen fulländad med så fina ord från Er. You are my hero... Kram mamma

    SvaraRadera