onsdag 4 maj 2011

Jag blir så glad!

Daniel ringde precis o berättade att vi fått paket på posten idag. Som ni kanske har sett heter några av mina allra mest trogna läsare Stig o Agneta. De kommer från Täby. Vi träffades då vi var på Azorerna när Timmie var liten o sedan dess har vi hållt lite kontakt via nätet. Jag skrattar alltid gott åt Stigs roliga kommentarer o min mamma sa att "det vore roligt att träffa den där stig, han verkar så sköjig;-)" o Cecilia frågade också vem den där lustigkurren är. O hans fina fru Agneta följer oss också även om hon inte är lika flitig m att kommentera som hennes make;-) Underbara människor som vi egentligen inte känner så väl men ändå tycker väldigt mycket om! O idag hade dom skickat paket till oss. Eller rättare sagt till Sander. Fina små kläder m barbapappa. Jag blir så glad så jag blir alldeles gråtig. Tusen tusen tack för det!!! O tack för att ni följer oss o skriver några rader ibland:-) Det blir vi glada för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar