lördag 9 april 2011

Bara några rader så ni vet att läget är ok!

Har ju blivit lite av en rutin att skriva några rader på morgonen så nu kanske ni undrar var jag tagit vägen...! Allt är ok här! Slöar idag o har inte ens kommit in i duschen men det står på tur nu. Har gjort lite vanliga mödravårdskontroller och allt ser bra ut. Vikten samlar på sig mer än jag trott o nu visade vågen 64,8! (ca 10 kg uppgång sedan +) Temp 37,1 och ctg bra. En liten, liten dipp men inte under 100 o det varade bara några sekunder o hade fina variabler som de säger så det var inget att bry sig om! Som jag skrivit tidigare skulle man nog se dippar både lite här o var om man körde kurvor dagligen på alla gravida så det är helt normalt säger dom:-)

Har inte hört ngt från vårtrötta Sandra än o gissar att hon kanske sussar gott men vi får se hur det blir idag. Jag har iaf tänkt ta m mig en bok ut o sätta mig i solväggen o njuta av det fina vädret. Så får vi se om Daniel kommer ikväll eller hur det blir med det!

V 29+4 idag!!!!! SÅ jädra nöjd att dagarna går och att vi nu närmar oss 30 fulla veckor. Kan ändras väldigt fort - det är jag medveten om men i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar