onsdag 6 april 2011

Ska jag föda barn snart ska jag bannemej göra det med stil...!

Så sant som det var sagt. Är det nu bebisfödande i antågande (hoppas inte!!!) så ska jag vara redo. Tog precis med mig datorn in på toaletten o gick lös på spotify o diggade som aldrig förr. Rakade benen o skrubbade hela kroppen så jag är len som en liten barnrumpa. Nu har jag smort in mig och ska kleta på lite ansiktsmask. En sån där rolig ni vet som man kan dra av;-) Sedan ska jag måla naglarna o kanske plocka bryn o fixa o greja. Lite brun utan sol på den här snart genomskinliga huden kanske kan göra underverk det också o sen är det kväll o dags att sussa. Imorgon kommer Jennie o Tanya o vi ska ut o göra stan. I rullstol såklart. Precis som idag!

Kram på er!


(Inte utan att jag blir lite nervös ändå. Visst brukar man få lite såna här spel precis som om kroppen försöker förbereda för att ngt är på g??? Det är ju inte precis så att jag aldrig rakar benen o grejar annars men att jag plötsligt kände att det måste ske NU var lite ovanligt...)

4 kommentarer:

  1. Hej Malin.
    Vill bara skicka en hälsning från Cypern.
    Följer bloggen varje dag.

    Kram
    Britt-Marie O Wolfgang

    SvaraRadera
  2. Tack för fin hälsning! Lova att semestra lite åt mig också. Härligt för er att komma iväg lite.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!

    Några har pratat om din blogg och även jag blev ju nyfiken:) Vilken fin blogg du har!

    Ville bara pigga upp dig med att Linn kom ut på gården på förskolan idag och sken som en sol och sa: Mirja, nu är även jag ute!
    Ja va bra Linn säger jag då! Du gillar verkligen det!?
    JA säger hon och ler med hela ansiktet:)
    Hon är en riktig ute tjej:)))

    Lycka till och fortsätt kniiiiip!!

    Kram Mirja (Linn och Caspians "fröken")

    SvaraRadera
  4. Mirja: Tack för att du delar med dig av dagens upplevelse! Så glad jag blir av att höra det. Så sant som du säger. En riktig liten ute-tjej är vad hon är min prinsessa:-)
    Kram på dig o hälsa alla!

    SvaraRadera